Згідно плану методичної
роботи на 2016-2017 н.р. та на виконання наказу директора
Новоархангельського НВО№1 №26 від 18 лютого 2017 року в навчальному
закладі з 27 лютого по 10 березня 2017 року проводилась Декада
методичної роботи, спрямована на обмін перспективним педагогічним досвідом щодо
реалізації єдиної методичної теми « Технології педагогічного проектування в
формуванні ключових компетентностей учнів »
Завданнями Декади педагогічної майстерності
педагогічних працівників були:
-сприяння розвитку творчої діяльності педагогів,
підвищенню педагогічної майстерності, піднесення іміджу вчителя, створення умов
для пошукової діяльності;
-
презентація педагогічної майстерності методичного рівня вчителів;
-
ознайомлення педагогічних працівників з новими, прогресивними методами та
засобами навчання;
-
проведення
консультації по удосконаленню навичок самоосвітньої роботи вчителів;
-
засідання методичних формувань по вивченню та впровадженню інноваційних технологій у змісті та формах
проведення звітності методичних
формувань;
-
надання кваліфікованої допомоги в підвищенні педагогічної майстерності.
Декада
розпочалася інструктивно – методичною нарадою
«Декада методичної роботи як стимул учителя до творчого і професійного
зростання», на якій було представлено план методичної декади в школі. Під час
наради відбулася презентація нової рубрики шкільного сайту «Освітній
навігатор», де всі бажаючі зможуть ознайомитися з Концепцією реалізації
державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова
українська школа" на період до 2029 року та Концепцією впровадження
медіаосвіти в Україні.
Заслуговують
на схвальний відгук учасники інтернет – конференції «Інформаційно-освітній простір школи як відкрита
педагогічна система розвитку вчителя: проблеми, перспективи»
: заступник директора з НВР Бондаренко Л.І., бібліотекар Подустова Л.П.,
вчитель англійської мови Ігонова М.В., вчитель інформатики Мисліцький О.М.
,заступник завідувача з МР Молошнік А.В., практичний психолог Цвєткова Т.М. Всі
учасники мали змогу обмінятися досвідом використання сучасних інформаційно-
комунікаційних технологій у власній діяльності та довели їх величезну роль у
забезпеченні рівного доступу до якісної освіти, спонукали до пошуку способів
реформування та розвитку інформаційно- навчального середовища системи школи.
В рамках Декади
методичної роботи відбулася захоплююча зустріч з майстринею художнього слова,
поетесою, педагогом, науковцем – Небеленчук Іриною Олександрівною.
Поетеса
поспілкувалася із старшокласниками, зворушливо прозвучали вірші в її виконанні,
які увійшли до збірки «Берег любові». Учні з захопленням слухали поетесу та
задавали численні запитання. Несподіванкою для поетеси стало те, що учениця 11
класу Кузьміна Маргарита продекламувала свої нові вірші. Сюрпризом стала декламація віршів І.Небеленчук учнями школи.
Навзаєм почесна гостя і сама підготувала для
присутніх подарунок. Ним стала збірка віршів «Берег любові» з
автографами автора. Вчителями було організовано виставку – портрет «Берегиня
поетичного слова» , на якій представлено збірки
поетеси, фрагменти із критичних матеріалів та статті з періодичних
видань.
В плані роботи декади була
проведена «Панорама відкритих уроків», адже урок - основна форма педагогічної діяльності, вагома
складова всього освітнього життя. Урок – це інструмент педагога, інструмент
виховання і розвитку учня, Досконале володіння
особистісно зорієнтованими, інтерактивними, інформаційно-комунікаційними
технологіями навчання, вміле застосування різноманітних форм та методів роботи
демонстрували вчителі: Галкіна В.Б., Орловська Р.С., Бугаєнко
Л.І., Коваленко О.Ю, Шевченко Л.Ю., Ушкаленко А.П., Мисліцький О.М, Бондаренко Л.І., Бондаренко Н.А.,Ігонова М.В.
В рамках Декади
методичної роботи було проведено Тиждень молодого вчителя під назвою
«Ініціатива і творчість молодих» з
розвитку творчої активності молодих учителів, демонстрації їхніх творчих
надбань, методичних знахідок. Розпочався Тиждень з тренінгу, який провела
практичний псилог Цвєткова Т.М. Метою тренінгу було сприяння психологічній
адаптації молодих педагогів до умов роботи в школі, зокрема: корекція хибних
очікувань і типових ілюзій щодо роботи, підвищення самооцінки та впевненості у
собі та у своїх знаннях, адже часто молоді педагоги сумніваються у своїх
можливостях, та добір оптимальної стратегії професійної діяльності.
Під час
проведення Тижня важливе місце було відведене для відкритих уроків, їх
самоаналізу.
Збагатити свою педагогічну скарбничку новими теоретичними знахідками молоді вчителі мали змогу відвідати відкриті уроки різних за напрямами
дисциплін: точних, суспільних, розвиваючих, відмінні як за специфікою
проведення, так і за типологією. Уроки, проведені вчителем історії Тарасюком
О.А., вчителем фізики та інформатики Мисліцьким О.М. отримали схвальну оцінку
старших колег. Про
методичну роботу навчального закладу , педагогічних працівників показали
виставки кращих творчих доробок дидактичного матеріалу, учнівських та
педагогічних презентацій, проектів, розробок уроків, методичних розробок та
електронних посібників, які презентували вчителі на власних блогах. Проводилися
засідання звітів методичних комісій, на яких обговорювався результат роботи за
минулий навчальний рік та планування роботи на наступний рік.
В рамках Декади методичної роботи вчителями
словесниками було проведено Шевченківські дні , які розпчалися з конкурсу «Іду
з дитинства до Тараса» в номінаціях : краще декламування поезії, краща
ілюстрація до твору з «Кобзаря». Бібліотекар ознайомила з книжковою виставкою
творів Т.Шевченка – «Вічний як народ». Цікавою для учнів була тематична
виставка «У сім'ї вольній , новій, ми
тебе не забули, Тарасе». Бугаєнко Л.І. провела відкритий урок – пошук у
9Б класі за поемою Т.Шевченка «Катерина» : « Моральне приниження чи моральна
велич жінки ?»
З метою окреслення шляхів
використання інформаційно – комунікаційних технологій та можливостей Інтернету
у навчально – виховному процесі було проведено навчання «Використання сервісів Google в професійній діяльності вчителя», на якому
педагоги вдосконалили власні вміння використовувати ІКТ при створенні та
наповненні блогів, навчилися користуватися віртуальною флешкою, створювати Google форми, презентації.
07 березня 2017 року відбулося чергове засідання творчої групи вчителів. Керівник Березовська Р.І. оголосила чергову тему в рамках Декади методичної роботи закладу, а саме «Майстерня вчителя. Використання інноваційних технологій – запорука успішного уроку» . Інформацію щодо ефективного впровадження та використання елементів інноваційних технологій, креативних ідей підготував кожен учасник, а саме: Орловська Р.С., Онищенко Г.О., Кулинич Є.В., Мартинюк О.В., Березовська Р.І.
07 березня 2017 року відбулося чергове засідання творчої групи вчителів. Керівник Березовська Р.І. оголосила чергову тему в рамках Декади методичної роботи закладу, а саме «Майстерня вчителя. Використання інноваційних технологій – запорука успішного уроку» . Інформацію щодо ефективного впровадження та використання елементів інноваційних технологій, креативних ідей підготував кожен учасник, а саме: Орловська Р.С., Онищенко Г.О., Кулинич Є.В., Мартинюк О.В., Березовська Р.І.
Ґрунтовні
роз’яснення з приводу напрацьованої проблеми зробила вчитель української мови та літератури
Орловська Р.С., змістовно проведено майстер – клас Онищенко Г.О., чітко проаналізувала урок та
презентувала власні розробки моделей уроків з елементами новітніх технологій
керівник творчої групи Березовська Р.І.
Завершилася методична декада звітами вчителів, що атестуються. Цього року
свій творчий звіт представили вчителі Бондаренко Л.І. Орловська Р.С., Бугаєнко Л.І., Качур Ю.В.,
Коваленко О.Ю.
Вчителі представили мультимедійні
презентації свого досвіду роботи , виставку методичних доробок «Зерна педагогічного досвіду» та
власні блоги. Педагоги отримали
можливість поділитися досвідом роботи за 5 років, представити власні надбання,
побачити цікаві методи проведення уроків, предметних та виховних заходів тощо. Професійність
учителів помітно зросла за міжатестаційний період, усі активно використовують
ІКТ, створюючи власні презентації, відеоролики, навчаючи учнів працювати в мультимедійному
просторі.
Відповідно
до плану роботи методичної декади педагогічні працівники продемонстрували свої
вміння в підготовці та проведенні уроків, прозвітували про педагогічні
здобутки, показали: результативність методичної роботи, роботу по
самоосвіті та навчанні учнів. Місячник засвідчив великий творчий потенціал
педагогічних працівників, показав, що педагоги знаходяться в постійному
творчому пошуку інноваційних форм і методів навчання, а також вміння працювати
у відповідності до сучасних освітніх вимог. Підсумки проведення
методичного місячника було висвітлено на сайті навчального закладу та засіданні
методичної ради.
Немає коментарів:
Дописати коментар