вівторок, 15 січня 2019 р.

Тиждень математики, фізики, інформатики


Відповідно до річного плану роботи Новоархангельського НВО№1, плану методичної роботи протягом19 -23 листопада 2018 було проведено Тиждень  математики, фізики, інформатики  для учнів 5-11 класів, який включав у себе   комплекс навчально-виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості учнів, удосконалення професійної майстерності вчителів, збагачення їхнього педагогічного досвіду.
 
         Робота педагогів була спрямована:
-         на сприяння розвитку інтересу учнів до предмету;
-         формування наукового світогляду, розширення й поглиблення знань, умінь і навичок школярів;
-         забезпечення належних умов для виявлення і розвитку творчої активності учнів.
19.11.2018 на урочистій лінійці, присвяченій відкриттю Тижня  математики, фізики, інформатики всіх присутніх було ознайомлено з планом проведення Тижня.  

         Упродовж Тижня математики, фізики, інформатики  проведено багато заходів: урок – гра «Пошук порушення» (для учнів 7Б класу), інтелектуально – розважальна математична гра, «Морський бій (для учнів 5-11 класів), інтелектуальне шоу «Найрозумніший»,відкриті уроки:  у 5б класі «Сполучна і розподільна властивості множення»(вчитель Журавка М.А.), у 8б класі «Розв’язування раціональних рівнянь»(вчитель Онищенко Г.О.), у 9б класі «Вектори. Додавання і віднімання векторів» (вчитель Іванова Н.М.), у 7в класі «Інертність тіла. Маса як міра інертності тіла» (вчитель Бур’ян О.Б.), у 8б класі «Розв’язування  задач на розрахунок кількості теплоти» (вчитель Шинковенко С.В.). Серед форм і методів роботи переважали:
-         співпраця в малих групах на уроках та під час змагань;
-         практична робота на уроках.
          Цікавими були завдання математичних кросвордів для учнів 5-11 класів, де враховувалися відповідні кожному класу знання з математики.
Під час проведення Тижня вчителі Ушкаленко А.П., Журавка М.А., доцільно застосовували ІКТ.
          Під час проведення предметного  Тижня  були  результативно  використані інтерактивні види роботи, що спонукають до розвитку  пізнавальної активності учнів, підвищення інтересу до вивчення математики, фізики, інформатики. Учні показали високі та достатні результати з математики, виявили лідерські якості, збагатили свої знання з предметів.
Усі заходи та уроки відвідали й ретельно проаналізували члени адміністрації школи та  вчителі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

.

.
.