Інженерний тиждень 2Б клас
Ось і прийшов до завершення Інженерний тиждень у 2 Б класі.
Маленькі винахідники конструювали, клеїли, досліджували, спонукали членів родини до співпраці, ознайомлювалися з елементами таємниць різних наук: біології ,фізики, хімії. Адже все у світі із складного починається з малого.
Так крутезно давно не було у школі. Довготривалий карантин, навчання у дистанційному режимі ...
Нарешті всі разом у шкільних стінах. І такий насичений цікавий тиждень.
Учні 2 Б класу - допитливий народ!
Спочатку діти познайомилися з винаходами, які знайшли діти (тільки діти знають що їм потрібно на даний момент: ласти для плавання на руках чи вантажівка з відкидним кузовом, фруктове морозиво на паличках. чи виделка з вентилятором, шрифт Брайля для читання сліпими людьми або робот-помічник...Ці винаходи відкрили у світі діти!!!). Тому вони звичайно спробували себе у ролі інженерів, дослідників, винахідників. Створення дослідів та різних проєктів підштовхнуло до активної діяльності .
Діти у захваті від досліджень і цікавих фактів про навколишній світ.
Інженерний тиждень - це круто!
Завдання вчителя-створювати такі умови для учнів, щоб їм хотілося дізнаватися щось нове і вміти застосовувати його в практиці. Саме Інженерний тиждень в цьому нам допомагає. Діти спробували самі. Скільки б ми не розказували чи рослини п'ють воду-це одне, а от коли вони практично дослідили це завдяки зафарбованій воді ( харчових барвників) та листя пекінської капусти, для них це виявилося наочніше.
Емоційно провели досліди "Невидимі вороги" та "Бактерії, що зникають".Ці практичні роботи дозволили учням поринути у глибину знань з предмету "Я досліджую світ", розширили знання про бактерії та віруси і їх вплив на життя людини.
Маленькі інженери виготовили власноруч одноразові маски, використавши для цього паперові серветки та рушники. Під час пандемії covid-19 це дуже актуально. Діти змогли навчитися виготовляти маски та користуватися ними в умовах карантину.
Також активно вивчали властивості повітря під час виготовлення вітряка, вертушки та фонтану Герона та продемонстрували принцип їх дій, хоча знання про тиск отримують у майбутньому на уроках фізики.
Учні 2 Б класу постійно у пошуках. Від створення годівничок для пернатих для власних осель та школи до побудови з конструктора LEGO будиночків мрії у групі продовженого дня.
Інженерний тиждень для учнів? А от і ні! Навіть дорослі не залишаються осторонь .Тому, що наука - це цікаво!
Автоматичну систему поливу можна використовувати для кімнатних рослин під час карантину або канікул. Цікавий світ орігамі. Світ вітрильників безмежний .
Недарма молодших школярів називають «чомучками», бо їм все цікаво . Та все нове вони дуже сприймають емоційно .Тому дихальні вправи під час колективних ігор( наприклад ,Веселі перегони) ведуть до зниження емоційної та м'язової напруги .
Чого лише варті мандри по світу музики …Виготовлення та застосування на практиці дитячих українських що нових музичних інструментів – маракасів, музичних брязкалець. Їхній звук залежить від різноманітного наповнення інструментів .
Не лише мої школярі творили у приміщенні , вони провели виставку власних сніговиків .Адже зима чудова нині. А свіже повітря спонукає до нових ідей.
Що я вам хочу розповісти… А може нічого не розказувати ?! Слова тут зайві!!! Всі у захваті!!!
Моя робота оцінена головними фахівцями .Це мої діти .Вони неймовірні! Їх емоції чесні та правдиві .
«Вчитель, який моментально включається в творчий процес навчання!!!
Керівництво - яке рухає потяг розвитку!!!
Ось формула успіху!"
Ми її віднайшли!
Далі буде ……
Гожа Людмила Петрівна, класний керівник 2Б класу
Немає коментарів:
Дописати коментар